Cara Mudah dan Dijamin untuk Tubuh yang mantap

Kita yang perempuan, kalau cerita pasal kurus2 ni memang best. Macam-macam jenis diet, produk kurus, dan senaman yang saya dengar (belum kira lagi program pelangsingan yang bersepah kat luar) yang boleh buat hati kita tertawan gak. Yelah, manalah tahu boleh kurus cam Neelofa kan. Hihi..   Saya pun pernah kurus sehingga mendapat berat idaman – tu pun secara tak sengaja […]

Continue Reading

3 Cara Cepat dijamin boleh CANTIK!

Siapa kat dunia ni tak teringin nak cantik? Tipu tu..Sekarang ni, bukan wanita sahaja yang nak cantik, yang lelaki pun sama kalau bab2 jaga kulit ni. Namun yang biasa bermain di fikiran ialah nak kulit cantik gebu, mulus, dan flawless tu sampai berhabis ribu-riban untuk semua tu. Banyak dah berita tentang orang yang mahu menjadi lebih cantik tetapi akhirnya bertambah […]

Continue Reading

Darah Tinggi ; 5 Tanda Utama Anda Berisiko Menghadapinya

Kalau cerita pasal darah tinggi memang dah jadi kebiasaan sampai kita pun macam tak berapa nak hairan dah.    Yalah, darah tinggi (juga dikenali sebagai strok atau hipertensi) adalah salah satu daripada pnyakit kronik yang kerap berlaku kat sini (sakit jantung, diabetes, dan kanser). Tapi darah tinggi bukan boleh dibuat main woo.. sebab ia adalah penyakit yang hampir takda kesan […]

Continue Reading