Bagaimana Cara Diet Bila Ada Anxiety?

Bagaimana cara diet bila ada anxiety? Yang tu boleh kata berganda cabarannya sebab kita kena berlawan dengan simptom-simptom dariu anxiety dan pada masa sama tubuh pula tengah sesuaikan diri dengan cara pemakanan baru. Ia bukan mustahil, tapi penting untuk waktu ni korang tak tegas sangat dengan diri. Cabaran Yang Ada Untuk Diet Bila Ada Anxiety Antara cabaran yang ada bila […]

Continue Reading

Penurunan Berat Sampai 10kg Sebulan, Bagus Ke?

Biasa tengok produk yang tawarkan hasil penurunan berat berkilo dalam seminggu sebulan ja kan? Walaupun dengan gambar testimoni yang tunjukkan perbezaan ketara yang biasa buat kita terliur tengok, kita terfikir jugak adakah bagus kesannya untuk kita? Contoh penurunan berat laju yang dimaksudkan di sini adalah yang turun tak beragak tingginya dalam 5kg dalam seminggu dua kadarnya, sedangkan secara alami ia […]

Continue Reading

Kulit menggeleber selepas kurus tak nanti?

Ni mesti antara isu yang korang terfikir kan? Ye lah, apa jadi dengan kulit jika menggeleber selepas kurus nanti? Mana tak nya, bila badan dah makin slimn, ap[a jadi dengan kulit yang berlebihan tu nanti? Mengapa keadaan kulit menggeleber selepas kurus berlaku? Isu ini berlaku lagi2 kepada yang kurus secara mendadak, contohnya yang lalui pembedahan bariatric yang untuk turunkan berat […]

Continue Reading

´╗┐Boleh Ke Saya Nak Diet Sekejap Je?

Kalau boleh, kita semua nak diet sekejap untuk dapatkan balik berat target kita, dan lepas tu makan macam biasa ja kan? Dalam dunia ideal, best sangat kalau dapat macam tu. Hakikatnya? Nak Berdiet Ke Tak Ye Perkataan diet itu sendiri ada stigma yang tak berapa sedap nak didengar; mana taknya, diet tu bermaksud kita kena pantang makan sekian-sekian, berlapar sekejap, […]

Continue Reading