Apa SETIAP Khasiat Ini Buat Pada Tubuh Anda

Pada yang masih berkira-kira untuk makan secara sihat, mungkin infografik ringkas ni akan mengubah persepsi anda – kesihatan akan menjadi bernilai ketika kita sakit, sebenarnya. Jadi sementara kita tengah sihat, adalah elok untuk kita manfaatkannya dengan menjaga tubuh kita sebaik mungkin, melalui pengambilan setiap nutrisi yang cukup untuk tubuh.

Yelah, ni pun, salah satu cara untuk kita bersyukur kan?

Klik untuk beso kan ye.

infografik healthy eating
kesan nutrisi kepada tubuh anda

Uiks! Nampak banyak ke nutrisi yang diperlukan ye dok? Hakikatnya dan bergantung kepada jenis khasiat yang tertentu, jumlah yang korang kena ambil tu entah2 takat hujung sesudu teh je.

orange juice

Sangat sikit, tapi dibanding dengan tahap tenaga dan aktif sepanjang hari, mesti rasa cam tak sangka dan sangat berbaloi kan? Tapi itulah yang tubuh anda perlukan sebenarnya. đŸ˜‰

Tunggu apa lagi.. Jom kita berbudi kembali ke tubuh yang dah dianugerahkan, nanti korang gak yang untung!

Bacaan lanjut

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge