Ebook Baru Untuk Puasa!

Alhamdulillah, dengan hari ini Shai dengan rasmi launch edisi yang special untuk anda, khusus untuk yang mahu tips kurus dengan lebih berkesan, ketika bulan puasa. Selain tips dan panduan yang berguna untuk diet ketika puasa, antara kandungan buku ini ialah

Kandungan buku edisi khas Atkins ketika Puasa

Selingan: Ebook Atkins untuk Ibu Menyusus edisi kedua ini akan digantikan dengan edisi ketiga (dan terakhir). Klik gambar ini untuk info lanjut ya.

Dalam buku ini, Shai sediakan menu dan rutin senaman, serta tips yang amat membantu anda untuk lakukan perubahan untuk diri dari segi berat dan tahap kesihatan yang lebih baik berbanding sebelumnya.

Yang perlu anda lakukan adalah mengikuti tips ini selama sebulan dan saya yakin anda dapat buang lebihan berat yang tak perlu tu, sehingga 10kg! Yang bestnya juga anda boleh simpan buku ini dijadikan sebagai rujukan, kalau-kalau lain kali berat anda terlebih dan perlu diturunkan segera.

Lagi-lagi nak raya ni kan. Ahaks!

Special untuk ebook yang bernilai RM50 ni, anda dapat buku fizikal ini secara percuma!

tips kurus buku atkins puasa mommylotte
KLIK CEPAT sebab Shai cetak dengan sangat terhad

Update: buku Diet Atkins Puasa ini telah ditamatkan pengedarannya. Dan khusus update terkini untuk 2018 dan seterusnya, Shai ada sediakan satu panduan mudah untuk kegunaan sebelum dan semasa berpuasa. Dalam panduan tersebut, Shai sediakan 4 jenis amalan sebagai persediaan sebelum bermula 1 Ramadan, kemudian apa yang boleh diamalkan dalam bulan puasa.

Nak guna untuk puasa sunat/puasa biasa pun boleh, takda masalah. Diet Atkins fasa 4 dan fasa 1 disediakan sekali untuk memudahkan rujukan. Klik sini ya, ke website kesihatan yang khas Shai sendiri sediakan.

signature mommylotte

Bacaan lanjut

2 Comments

  1. Sy bru nak mula diet atkins nii . tp tak sure mcm mne nak mula . Apa blh makan apa tak blh . Blh tlg sy ?

    1. boleh2 kalau nak saya guide,mohon pm saya terus ya di facebook saya Shai Kesihatan 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge