Paling Koman, Paling Basic Yang Tubuh Anda Perlukan

Ini antara perkara yang jelas bila bercerita tentang keperluan vitamin dan mineral untuk tubuh, dan sebab itu ada banyak multivitamin dan multimineral yang ada di pasaran. Paling banyak yang saya ditanya, ialah Kordels tu. Hehe.. Saya juga sendiri pengguna 21st Century, lepas dibebel mama untuk ambil.

Penyelesaian Asas Untuk Tampung Kekurangan Nutrisi

Terang lagi bersuluh, kekurangan nutrisi akan membawa kita kepada pelbagai masalah kesihatan, dari perkara kecil seperti selesema, demam, dan pening kepala, hinggalah isu besar iaitu penyakit hati sirosis, diabetes, darah tinggi, dan sakit jantung. Tu belum masuk penyakit skurvi ke kwashiorkor lagi.

Err..kalau masalah kegemukan, masalah serius atau perkara remeh ja? Hehe.. 😛

KLIK SINI utnuk penerangan lanjut jika anda mengalami kekurangn zat tertentu.

Pengalaman Shai, semasa tak sedar-sedar diri lagi dulu

Ada duit banyak steady je bedal mekdi 3 hari berturut-turut. Lepas tu je  rasa cepat semput dan sakit dada, belum kira tumbuh jerawat halus naik ke muka. Kita sensitif sket, minum kopi segelas pun dah mudah terasa tekak kering dan dehidrasi. Hehe..

Baru nak taubat, lepas dimasukkan hospital gara-gara mengambil fast food sehingga 5,6 tahun. Sekarang insaf lah, nak sihat belaka, dan bantu anda kurus dengan coach personal (perempuan je). 😉

Ha, cerita tentang personal coach, Shai sendiri rekomen untuk ambil multivitamin sebelum berAtkins, untuk elak azab sangat kalau ada ketosis. Malah Dr. Atkins sendiri rekomenkan juga.

Untuk  itu, Shai sangat rekomen anda mengambil multivitamin yang berkualiti dan pekat, agar anda dapat rasa kesannya dengan segera, iaitu dengan Vita-Lea.

Beza Vita-Lea Dengan Multivitamin Lain?

Banyak sebenarnya, kerana ia adalah sejenis multivitamin yang direka khas untuk (malah yang pertama di dunia sebenarnya).

1) cukupkan spektrum nutrisi yang tubuh kita perlukan dan

2)memberikan kesan yang segera, melalui teknologi Explo-Tab dia, agar larut dan diserap oleh tubuh dengan cepat.

Vitalea serap cepat

Dibuat dari pati tumbuhan, maka setiap vitamin dan mineral yang adalah pure dan bukannya sintetik.

Vita-Lea-picture
perbandingan vita-lea yang menggunakan pati tumbuhan semulajadi, dari vitamin yang dihasilkan di makmal secara sintetik.

KLIK SINI untuk lihat perbandingan vitamin sintetik dengan semulajadi, dengan orang yang tak pernah ambil supplemen. Pasti anda rasa pelik giler.

Senang kan? Ambil sebiji, tak pening apa dah. Setel. 😛

Testimoni Vita-lea

Untuk multivitamin yang simple, pun anda dapat lihat testimoni dan bukti yang Vita-Lea memberikan kesan yang dijanjikan (tanpa overclaim).

testi vitalea
tenaga sepanjang hari dan masalah kulit/bibir selesai

naikkan-hb-carrier-thalasemia
HB naik untuk ibu mengandung, lagi-lagi yang thalasemia

testi vitalea amazon
testimoni ini, khas dari pengguna luar negara yang menggunakan vita-lea

Kenapa ia berkesan sangat ni? Sebab ia semulajadilah! 😀

Offer Vita-Lea Sempena YES

Sempena program YES yang berlangsung bulan ini, anda boleh dapatkan sebotol Vita-Lea dengan PERCUMA tau. Sungguh, FOC ja. Kalau nak, mohon pm ke fb kita (Shai Kesihatan) atau whatsapp terus ke 017-915 3260 ya.

promo vitalea

Vita-Lea ini untuk dewasa ya (13 tahun ke atas). Ada juga multivitamin untuk kanak-kanak punya, dan ia juga termasuk dalam promosi Mei 2015 ini. KLIK SINI untuk ikuti review kita gunakan Vitalea for Children untuk Naz mucuk kita. Hihi..

Semoga membantu anda membuat pilihan terbaik, untuk tubuh anda.

signature mommylotte

Bacaan lanjut

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge