Jimat Sebelum GST

Saya tak mahulah cerita panjang kerana isu GST banyak dikupas dalam pelbagai blog dan forum yang anda. Cuma suka untuk saya kongsikan, sementara kita akan berjimat duit untuk bulan depan dan seterusnya, apa kata, kita gunakan duit yang ada untuk simpan stok keperluan siap-siap.

Walaupun supplemen adalah lebih kepada kehendak atau pilihan, ia akan menjadi keperluan bila kita sakit nanti, nauzubillah. Baca sini, apa jadi bila stok vitamin C saya habis. Tak pepasal pergi Genting you!

surat rasmi tentang GST
surat rasmi tentang GST

Oleh itu, sebab dah keluar surat rasmi ni, saya sangat rekomenkan anda untuk buat stok siap2 sementara ni, agar stok/keperluan terjaga untuk jangka masa lebih lama, insyAllah.

Kalau beli buat emergency pun takpa. Hehe.. janji kita jimat dulu kan?

Klik sini untuk join korum jimat bulan ini.

Jika anda telah menjadi ahli, dapatkan stok dan minta upline/omak anda (ya, saya panggil upline saya omak. Ada nenek, moyang, nanny, atuk dll) untuk guidance yang sewajarnya.

Saya akan jaga anda betul-betul

Anda belum menjadi ahli? Anda boleh menjadi ahli dengan saya, untuk dapatkan konsultasi dengan sepenuhnya dengan PERCUMA, melalui fb, whatsapp yang bersesuaian.

Klik sini, untuk ketahui jaminan kepada anda dari kami.

Buatlah pilihan yang terbaik ya, sementara boleh jimat banyak ni. Jangan harapkan atau sebut ‘takpa’ bila peluang dah ada depan mata. Boleh baca lebih lanjut kenapa ia memberi nilai kepada anda.

Contact saya 017-915 3260 untuk tahu produk apa yang sesuai untuk masalah kesihatan anda. Jangan risau 1001 masalah boleh diselesaikan dengan kombinasi yang terbaik, insyAllah.

Bacaan lanjut

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge