Ambik Kira 2 Benda ni Kalau Nak Beli Minyak Ikan

Paling asas, kita hanya perlu ambik 2 point penting ketika membelek2 botol minyak ikan yang terdapat di farmasi. Ya, cuma 2 ja, kalau memenuhi dua kriteria ni, saya yakin anda dapat maksimumkan kesan minyak ikan (iaitu omega-3) untuk pelbagai tujuan seperti

+ kecantikan,

+ kurus (ni selalu orang guna)

+ minda (lebih2 lagi sbg ikhtiar untuk anak cerdik sket, boleh baca eksperimen saya di sini)

+ melawan angin2 kemurungan, kesedihan, dan depression, insyAllah.

Maksimumkan Kesan Positif Minyak Ikan Dengan 2 Tips Ini

Suci

Minyak ikan pun kena suci gak tau.

Sungguh suci, sungguh murni….

Ini disebabkan, minyak2 yang diproses dari ikan-ikan ni kebiasaanya mengandungi logam berat yang amat bertoksik untuk kesihatan kita, contohnya merkuri, PCB, arsenik, dan plumbum (sampai ada saman-menyaman kot).

Jadi pastikan minyak ikan yang kita ambil telah ‘disucikan’ dengan penyulingan untuk buang benda alah tu. Dan selalunya ikan cam king mackerel, salmon, dan jerung, tinggi kandungan logam berat (sardin takpa biasanya).

Secara tak langsung, makan supplemen lagi selamat dari ikan tu sendiri sebenarnya.

Kepekatan

Alang-alang memilih supplemen minyak ikan, pilihlah yang pekat untuk dapatkan kesan maksimum dari EPA dan DHA nih. Iaitu jumlah EPA dan DHA sekurang-kurangnya separuh dari jumlah minyak ikan dalam 1 kapsul.

Print

 

Apakah Jenis Minyak Ikan Yang Memenuhi Kriteria Suci Dan Pekat?

Memperkenalkan supplemen minyak ikan yang pekat dari Shaklee iaitu OmegaGuard. Supplemen ini mengandungi minyak ikan yang tinggi dalam setiap kapsul, untuk pelbagai tujuan disamping untuk memenuhi keperluan nutrisi tubuh, khususnya di minda (lagi-lagi pada yang sering mengalami cepat lupa atau nak elak dari penyakit nyanyuk).

botol dan kapsul omega guard

Seperti yang ditunjukkan dalam gambar perbandingan di atas, minyak ikan dalam OmegaGuard ini berada dalam kategori pekat dan memenuhi piawai famaseutikal agar anda mendapat kualiti yang tinggi, untuk kesan yang segera.

Dijamin, tidak sampai sebotol untuk menampakkan kesan (testimoni dari saya sendiri)

Siapakah Yang Boleh Mengambil Minyak Ikan Ini?

Hampir semua orang boleh tau. Sebab minyak ikan ini, dihasilkan dari ikan secara semulajadi ja. Namun ada beberapa isu tertentu yang perlu dipastikan sebelum mengambil supplemen ini.

Sebotol ini boleh tahan sehingga 3 bulan, bergantung kepada penggunaan dan tujuan pengambilan. 😀

 disclaimer mommylotte

UPDATE: Mulai 2019 ini, Shai tidak lagi menyediakan penjualan dan konsultasi berpandukan produk shaklee, kerana kekangan masa dan tenaga. Instead Shai fokus lebih kepada konsultasi produk digital Shai iaitu panduan gastrik dan juga siri Weightloss Workbook.

*ya, konsultasi berjela-jela yang Shai sediakan hanya untuk produk digital ja la ni; makin ramai nak jaga, terima kasih atas sokongan ya. 

Info dalam page produk shaklee dikira sedekah ja lah; boleh contact seller2 shaklee lain yang sesuai. 😀

Bacaan lanjut

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge